MEMOIRS OF AN INVISIBLE MAN
Nick Halloway (Chevy Chase) is an average businessman who undergoes an extraordinary change when an experiment gone awry turns him invisible. Government operative David Jenkins (Sam Neill) discovers Nick in his see-through condition at the scene of the accident and arranges for him to be taken into custody, but he escapes. As Nick tries to find out more about his strange situation, he receives aid from Alice Monroe (Daryl Hannah), a pretty acquaintance who helps him avoid capture.