Mortdecai
Johnny Depp, Gwyneth Paltrow, and Ewan McGregor lead an all-star cast in this criminally funny comedy. After a priceless painting is stolen, shady art dealer Charlie Mortdecai (Depp) is recruited by an old rival (McGregor) to get it back. Mortdecai questions his rival's intentions, but takes the job for the money and to keep his high-maintenance wife (Paltrow) happy. With the help of his manservant, Mortdecai must face terrorists, angry Russians, and more in a hilarious globe-trotting chase.