National Lampoon's Vacation
The all-American Griswold family just wants to go on an all-American vacation. Everyone is packed. The route is planned ... And absolutely everything goes wrong as a simple trip quickly becomes a madcap cross-country odyssey and heroic quest in search of National Lampoon's Vacation. For the Clark W. Griswolds of Chicago, 50 weeks of work and routine will soon be rewarded with a fortnight of frenzied freedom. Mom and the kids would rather fly, but Dad (Chevy Chase) insists on driving west to Walley World. He's programmed everything on the family's PC--from tire wear to best routes, from choice sights to the finest AAA-recommended lodgings. With such planning everything should go right ... Wrong!!