Paw Patrol: The Mighty Movie
When a magical meteor crash lands in Adventure City, it gives the PAW Patrol pups superpowers, transforming them into The MIGHTY PUPS! But they face their mightiest challenge yet when the pups' archrival Humdinger breaks out of jail and teams up with Victoria Vance, a mad scientist, to steal the superpowers for themselves. With the fate of Adventure City hanging in the balance, the Mighty Pups have to stop the supervillains before it's too late.