Personal Shopper
Olivier Assayas, the internationally-acclaimed director, returns with this ethereal and mysterious ghost story starring Kristen Stewart as a high-fashion personal shopper to the stars who is also a spiritual medium. Grieving the recent death of her twin brother, she haunts his Paris home, determined to make contact with him.