Snoopy Presents: Welcome Home, Franklin
Franklin is new to town and hoping to make friends, but his usual tactics don’t work on the Peanuts gang. When the Soap Box Derby arrives, he’s sure it’s a chance to impress new pals and teams up with the only other unpartnered kid: Charlie Brown.