The Boys: The Sherman Brothers' Story
As contract songwriters for Disney, Richard M. and Robert B. Sherman compose many of the studio's best-loved hits, including "It's a Small World (After All)" and songs from "Mary Poppins," "The Jungle Book" and many more. Their prolific professional collaborations result in many awards, including two Oscars. However, a deep, longstanding rift strikes a sour note in the brothers' personal relationship.