The Strange Love of Martha Ivers
Sam Masterson (Van Heflin) is reunited with his childhood friend Martha Ivers (Barbara Stanwyck) and her husband Walter O'Neil (Kirk Douglas), who believes he knows the truth about the death of her rich aunt years earlier.