The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
In the highly anticipated fourth installment of The Twilight Saga, a marriage, honeymoon and the birth of a child bring unforeseen and shocking developments for Bella (Stewart) and Edward (Pattinson) and those they love, including new complications with werewolf Jacob Black (Lautner).