There's Something About Mary
Ted (Ben Stiller) is still in love with his high school prom date, Mary (Cameron Diaz), even though it's been years after the humiliating incident that cut their date short. Ted hires Pat, a private detective (Matt Dillon) to track her down, but Pat ends up falling in love with her too! And so begins the hilarious battle for Mary's heart!