Vlci
Cesty dvou soupeřících agentů (George Clooney and Brad Pitt) se zkříží, když je oba povolají, aby pomohli zahladit stopy po přešlapu přední newyorské úřední osoby. Během jedné rušné noci musejí překonat své malicherné spory i vlastní ego, aby práci dokončili.