90 Day Fiancé: What Now?
Love and War
Danielle must find Mohammed; newly single Myriam visits Patrick in America; Mel and Devar may have started their family but this could be the end; Elizabeth and Andrei have trouble in paradise.
What Now? Fishing for Trouble
Devar threatens to leave Mel; Antonio may be blowing off Cortney; Elizabeth's dad confronts Andrei; Danielle takes a chance on a new man; Kirlyam's final countdown to birth; Aika thinks Josh is lying to her; Patrick makes a move.
Danielle feels the curse of Mohamed; Alan rushes Kirlyam to the hospital with contractions; Cortney confronts Antonio; Devar faces the difficult morning after; Elizabeth and Andrei hit a roadblock with her family; Aika puts her foot down.