All American: Homecoming
ALL AMERICAN: HOMECOMING is a young adult sports drama set against the backdrop of the HBCU experience. The show follows a young tennis hopeful from Beverly Hills and an elite baseball player from Chicago as they contend with the high stakes of college sports, while also navigating unsupervised early adulthood.
Simone is excited to move into her dorm and start navigating life on her own terms, but her past choices present unexpected setbacks; Damon and coach Marcus are eager to turn the baseball team around.
When Damon and JR devise a plan to help boost the baseball team's morale, they realize they have their work cut out for them when an unforeseen obstacle threatens to derail their efforts; Simone tries to extend an olive branch to Thea.
When the power goes out, everyone takes the time to reveal some surprising truths to each other; Simone grapples with telling her friends about her son when she learns he will be in town for a visit; Thea turns to Simone for dating advice.
Simone is excited that Baby Shay is coming to town, but another visitor she wasn't expecting surprises her as well; Damon struggles on the field, while family drama could threaten his new bond with his mom.