Grease: Rise of the Pink Ladies
In 1954, four outcast girls band together to shake up the social order at Rydell High by daring to have fun on their own terms. Together they’ll take Rydell out of the silent 50’s and into a new era of fast cars, greased hair, and rock n’ roll.