Making up for her sins in a past life as an evil princess, Aoi Takamoto dedicates her life to saving people as a doctor. But suddenly she’s back to her previous life! Will she be able to change and heal her empire, or is fate doomed to repeat itself?
Elise keeps her identity a secret as she works as an apprentice at Teresa Hospital.