Gifu Dodo!! Kanetsugu and Keiji
Hiding within his heart the secret of his lord's illegitimate child while risking his life to protect him, Uesugi Kenshin's chief retainer, Naoe Kanetsugu, teamed up with the legendary warrior known as history's most infamous wild man, Maeda Keiji. Never once yielding to any number of powerful men, Kanetsugu and Keiji continue to blaze through the turbulent latter days of the Warring States era, faithfully fighting for justice and their own way of life...