LA Ink LA Ink
Kat has come home to open her own tattoo shop and already has a wait list of clients a mile long. In the city where everyone wants to be a star, viewers meet Kat's closest girlfriends and catch her infectious energy as she balances the responsibility of running a business with the demands of some crazy clients and a busy social life.