City on a Hill
In early 1990s Boston, assistant district attorney Decourcy Ward forms an unlikely alliance with a corrupt yet venerated FBI veteran, Jackie Rhor. Together, they take on a case that ultimately changes the city's entire criminal justice system.
In early '90s Boston, FBI agent Jackie Rohr works within the corrupt culture, but Decourcy Ward, the new Assistant D. A., wants to uproot the system; after an armored car robbery, the two men find themselves in a possible alliance.
After an eventful Sunday at church, Decourcy finds out he has a powerful new enemy in town -- one that puts his wife Siobhan in an awkward position; Jackie is stirring up trouble in his own home, and his distrustful mother-in-law, Rosa, is onto him.
Jackie strong-arms Jimmy to get a step closer to finding the armored truck guards; Decourcy rattles a suspect called to testify before the Grand Jury; Siobhan learns something unsettling about a leader of the Coalition.
Jackie and Decourcy continue to hunt down the weapon connected to the Revere robbery; a local reporter gets a tip about a story that could lead her down a treacherous path; Siobhan questions whether doing what is right is ultimately what is best.
Decourcy is a step closer to connecting the stolen guns to the Revere robbery when an insider agrees to talk; Jenny is no longer able to ignore Jackie's indiscretions after they show up on her doorstep; money problems worsen for the Ryan family.