Na mašině kolem světa: Směr Afrika
Tři roky po Na mašině kolem světa se Ewan McGregor a Charley Boorman vydávají na 24 000 kilometrů dlouhou cestu. Z nejsevernějšího cípu Skotska do nejjižnějšího cípu Jižní Afriky. Zkombinují tak svoji lásku k motorkám s vábením dalekých cest.