Renovation 911
Lindsey and Kirsten have the difficult task of re-creating a couple's ad-perfect kitchen after major water damage; they respond to a friend whose daughter has caused a clothes dryer emergency.
After a lightning strike sets fire to a family's home, Lindsey and Kirsten look to rebuild their roof, living room and dining room; water damage has destroyed Kirsten's best friend's bathroom, and it's where her 2-year-old potty trains.
When an ice dam floods their business partner's brand-new house, Lindsey and Kirsten are immediately called to action; a client reaches out when a sewer backs up and floods her rental property, displacing the mom and two kids who live there.