Royal Rules of Ohio
A docuseries following three Ghanaian sisters as they navigate their twenties in Columbus, Ohio. The Agyekum sisters live a lavish life as the daughters of royal descendants of two of the most wealthy and powerful Ghanaian kingdoms. However, with that privilege comes great responsibility.