The End of an Era
Welcome To The Eras Tour
Taylor recalls the development and rehearsals for the tour and preps for her run at Wembley Stadium.
Magic in the Eras
Taylor and her crew use a two-month break to update the tour and add "THE TORTURED POETS DEPARTMENT."
Taylor reveals how family inspired the tour and spotlights tour performers, including Gracie Abrams.