The Lies That Bind
Cult of Personality
In 2014, a 911 call reports gunshots at the home of TV show host Scott Rogers; as detectives work to piece together the events that led up to what looks like a murder-suicide, they soon discover a trail of lies from England to Louisiana.
Pastor David Allen loses his wife, Paula, in a fire at the parsonage; the fire marshal investigates and discovers there is more to this story than an accidental fire.
In Gig Harbor, Wash., a police deputy discovers an abandoned car with a dead body in the trunk, causing a quiet neighborhood to reel from a barrage of lies.
Karla leaves her home one night and never returns; the next day, her husband calls the police to file a missing person report; when the police uncover a treasure trove of hidden secrets, they have to decide who is lying.
On Aug., 10, 2000, Casey Tiner and her boyfriend, TJ Steele, disappear after spending a summer night hanging out with their friends, causing people to speculate they may have simply run away.
High school sweethearts Lisa and Jimmy Moore end their marriage, and Lisa goes missing three months later; fearing the worst, her family files a missing person report, but the police have no leads and no witnesses.