Wrench'd
Justin Nichols is the mastermind behind Nichols Paint & Fab. Starting with a 1931 Ford, he's been building custom hot rods, motorcycles, and trucks since the age of 7. Justin is renowned in the custom world as a creative visionary.
Justin Nichols and the crew at Nichols Paint and Fab are ready to put their reputation on the line with their first SEMA build, a 1960 C10.
Justin Nichols and his team take on 1960 Deville, jumping at the chance to create a classic endless line design; a client comes in with a battered 1998 Harley Bagger in desperate need of an overhaul.
A local character comes in with a request to turn the engine and drive train of a 1963 VW bug into an apocalyptic-looking custom bare-metal trike; Justin finally takes some time to finish the 1962 Willy's Jeep his late father bought.
A client comes into Nichols Paint and Fab with a farm-fresh 1941 Ford truck ready for an overhaul; Justin takes a 2014 Chevy 1500 to the next level with a custom paint job on the hood.
A high-roller client wants to turn a 1969 Saab 99 into a fully-custom race car; Justin gives a 1963 C10 a total makeover.