S1 F5: Mi Kyung finds Min Soo coming out of her secret room. Mi Kyung finds out that Min Soo knew about her secret all along. Meanwhile, Eun Young deals with a bad customer by drinking on the job and when Min Soo catches her she asks him to go out with her.