S1 F5: Sun Woo is shocked by Soo Yeon's death but tries to save her family as promised. Joong Hyuk blames Sun Woo for the failure of the operation and doesn't allow Sun Woo to try to save Soo Yeon's family. Meanwhile, Ki Chul finds out that Hye Rim deleted part of the wiretapping, causing Ki Chul to lose trust in her. Hye Rim tries to stop Ki Chul from getting to Sun Woo.