S2, E4: With the help of new recruits Red St. Wild and Judomaster, A.R.G.U.S. lays siege to Peacemaker's home in search of the QUC. Meanwhile, Harcourt receives a tempting offer from Flag – which comes at a steep cost to Peacemaker.