In aller Freundschaft - Die Krankenschwestern Ins kalte Wasser
S1, E1: Louisa Neukamm knew what she wanted to be when she was a child: a nurse. Together with her friend Jasmin Hatem and her new boyfriend Fiete Petersen, the three begin their training at the Volkmann Clinic in Halle. Things get off to a bad start for Louisa when she wakes up in a stranger's bed.