S2, E18: While exploring a quiet corner of the park, Zoe and Harvey are stunned to discover a rare white buffalo calf. Realizing how vulnerable it is, they vow to protect it and keep its location secret. But when they accidentally alert two poachers to the animal’s presence, they must act fast to undo their mistake. Together with Lassie, they plan a daring mission to outsmart the intruders. In the process, their courage and trust in one another are put to the test, showing just how far they will go to protect wildlife.