Die Rosenheim-Cops Ordnung ist das halbe Leben
S23, E2: Successful sound therapist Angela Rasch is found dead in her home, and what appears to be a burglary is soon revealed to be a carefully staged setup. Detectives Stadler and Andresen uncover that Angela’s ex-boyfriend, Joachim Michelsen, was being blackmailed by her. As they follow a trail of deceit, personal vendettas and financial motives surface, turning the case into a maze of manipulation and betrayal. The detectives must sort truth from lies to uncover who truly had reason to kill.