Letzte Spur Berlin Reifeprüfung
S1, E2: Justina Novak sets out one morning, filled with nerves yet hope, as she heads to her final school exam. But she never arrives, and her sudden disappearance shocks those who know her. The search to uncover what happened takes investigators deep into her world, exposing unexpected details and leaving family and friends desperate for answers.