Reunion Part 1
S11 F21: A pregnant Porsha relives the highlights of her relationship with Dennis; Eva lands in the hot seat; Kandi provides an update on her surrogacy journey; Cynthia confronts NeNe; Porsha and Kandi address their relationship when it comes to social media.