The Real Housewives of London White Witches and Warm Champagne
S1, F6: As the Henley fallout spreads, Juliet A turns to Gregor; Panthea gets personal; Karen opens up to Jeremy; The Juliets, Nessie and Panthea regroup over lunch, but things don't turn out the way they're expected to.