Herbstflattern
The feature film debut HERBSTFLATTERN by Birgitta Weizenegger (Lindenstraße, Tatort: Brüder) tells the story of Lene, a counselor at an orphanage, who was treated at a psychiatric clinic after a young girl in her care suffered a tragic accident. Once out of the hospital, she becomes obsessed by a man she meets in an online chatroom who goes by the name 'Be Good'.