Polaris
Hayat, an expert sailor in the Arctic, navigates far from humans and her family’s past in France. But when her little sister Leila gives birth to a baby girl Inaya, their worlds are turned upside down; we witness their journey, guided by the polar star, to overcome the family’s fate.