Project Gutenberg
The Hong Kong police hunt for a counterfeiting gang led by a mastermind known as Painter. The gang is so skillful that it's almost impossible to distinguish between its counterfeit currency and real money. In an effort to find Painter's real identity, the police recruit artist Lee Man.