Achtung, Herzklopfen! – Love Alert
What could a top actress and a dermatologist have in common? Not much when the top actress is Yoon Yoo Jung (Yoon Eun Hye) and the dermatologist is Cha Woo Hyun (Chun Jung Myung). Yoo Jung has enjoyed great career success but bad relationship failures. But she’s still optimistic that the right man will come along. Woo Hyun is a sought-after doctor but is pessimistic and can’t be bothered with female entanglements. When Yoo Jung and Woo Hyun accidentally get involved in a scandal in the media, it’ll take all the finesse that Han Jae Kyung (Han Go Eun), the president of Yoo Jung’s agency, can muster. What kind of an agreement will be brokered between Yoo Jung and Woo to weather the storm? “Love Alert” is a 2018 Viki Original South Korean drama series. It is based on a web novel by Seo Han Kyeol.