Alcatraz: Search for the Truth
In 1962 John Anglin Clarence Anglin and Frank Morris broke out of the toughest penitentiary America had ever conceived--Alcatraz. Presumed dead their bodies were never found. Now more than 50 years later the family of the Anglin brothers is coming forward for the first time with new evidence.