Patrik Pacard
Patrik Pacard was the sixth ZDF-Weihnachtsserie, and aired in 1984. The series was broadcast in Germany on ZDF, and consisted of 6 episodes. Broadcasting in Germany began on 25 December 1984. The series was also broadcast in Switzerland, and consisted of 12 episodes. Broadcasting in Switzerland began on 4 December 1984.