Sketch History
"Sketch History - Neues von gestern" is a new german sketch-based comedy show about history. Within ten 30 minute episodes, the audience will be taken to a entertaining journey through the human history. It will go from the primeval humans, across the renaissance, the seventies as far to the fall of the Berlin wall. The last moments in the Fuhrer's bunker 1945 will be examined just as the background from the assassination of J. F. Kennedy and the circumstance that lead to mutiny on the Bounty.