The Legend of Zhuohua
Born into a wealthy family, Mu Zhuo Hua (Jing Tian) has had her entire life planned for her -- but she wants to do more with her life than spend it as a stranger’s wife. Determined to control her destiny, Zhuo Hua moves to the capital to take a position in civil service. Not long after, she meets Liu Yan (Feng Shao Feng), a reputed general who has come to the capital seeking justice. Convinced that the other can help them achieve their goals, Zhuo Hua and Liu Yan form an uneasy alliance but with time, their alliance morphs into something entirely unexpected. This 2023 Chinese historical romance drama was directed by Wen De Guang.