The Vessel
Rory and Mike want to have a baby together; this is where their best friend Kim comes in.
A gay couple ask their best friend to be the surrogate mother of their child. Meanwhile, Jabril Anderson gets himself caught up in his own web of deceit. He's a good guy, but makes bad decisions especially when it comes to matters of the heart. Jabril's love for both Brandon and Derrick are genuine, yet flawed all because of the lies.
Rory and Mike want to have a baby together. This is where their best friend Kim comes in.
Rhonda's past comes back to haunt her, while Jabril comes face to face with Brandon and Derrick. Later, a women enters the triangle with a strong agenda and vendetta towards Ashton.
The boys' rigid pregnancy regime and Kim's fiery pregnancy hormones make a volatile combination when choosing baby names.
It's Kim's third date with the hot guy Luke since she became pregnant and she has a special proposition for him.