Hell's Kitchen USA 3 Chefs Compete
S15, E15: The chefs must create a steak dish and two sides in 40 minutes to be submitted to the scrutiny of chef Ari Rosenson; during dinner service, the chefs take turns leading the kitchen; two chefs advance.