Holy Ship! We're Sailing!
S1 E1: The winds are stronger, the stakes are higher and the job is tougher as the crew boards Parsifal III, a 180-foot long luxury sailing yacht; the tensions between the crew simmer as they hustle to get ready for their first charter of the season.