Besos al aire
S1, E1: The pandemic begins, and with it, the story of the healthcare workers of the Los Arcos hospital in Madrid, and that of a community of neighbors who must deal with the difficult aspects of the virus while trying to follow the course of their normal life in a hospital, a supermarket, and in the homes of the community. They are all very different, but there is one thing that unites them: love.