S1, E3: Dongwoo has an unexpected encounter when he investigates in Gangnam using the crucial piece of evidence left by Yoon Gilho; when the investigation takes a dark turn, Seojin asks for Dongwoo's help; Gilho receives unsettling news while chasing Jaehee.