Southern California: Passion
S1, E4: Swizz and Nasir investigate a SoCal original, the hot rod, with two car clubs: one traditional and one unconventional; they stop by a shop that turns supercars into hot rods and visit a family that custom-builds and races trophy trucks in the desert.