Bruce Springsteen - Wings for Wheels: The Making of Born to Run
Wings for Wheels: The Making of Born to Run chronicles the definitive story of Bruce Springsteen's breakthrough album from songwriting to production and beyond, including archival film shot between 1973 and 1975 but never shown publicly.