Pixiwoo Present: Hollywood Icons
Make-up artists and sisters Sam and Nic Chapman, tell the story behind some of the iconic Hollywood looks and the Painted Ladies who have inspired them throughout their careers - their pop culture icons. With a distinctive, polished style, this film is a thoughtful exploration of the trends that defined a century in makeup, beauty and glamour. Sam and Nic speak to leading figures in the worlds of film and music; from the unsung heroes behind the scenes to the stars themselves.