The Book of Clarence
A down-on-his-luck man struggles to find a better life for his family while fighting to free himself of debt. Captivated by the power and glory of the rising Messiah, he risks everything to carve his own path to a divine life, ultimately discovering that the redemptive power of belief may be his only way out.